Marsvinsjakt!

Japp det var vad det blev i kväll. Jag tog ut alla smågrisarna i dag, tänkte en tanke att dom små tar sig nog ut??? Japp det gjorde dom, honan hittade jag vid stora buren, hon är lugn och fin så det va inga problem. Hanen, den vilda, han fick vi jaga på grannens sida så nu är allt nertrampat vid staketet. Jag låg också med ficklampa och kikade under en annan grannes lekstuga. Ja ja dom tror väl man är tokig, men dom får väl komma och fråga vad jag gör i så fall.

En härlig men ack så kusig prommenad blev det också.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha, marsvinsjakt... Har du licens?

Tur att du fick in dem! Tänk, mina kaniner smet en gång och en granne längre bort på gatan var ute med sina vinthundar. Hoppsan, det hade kunnat sluta illa!

2010-06-25 @ 00:02:06
URL: http://boxerifamiljen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0