ONT! Igen!!


Nu är det inte tassen, utan magen. När jag hämtade henne i söndagskväll va helghussen så orolig, hon hade inte bajsat på 2 dagar???. Jag gick, gick å gick, inget hände. Senare på kvällen kom hon och pep, vilket aldrig händer, vi gick igen men det kom inget, suck! Kl 02 hör jag hur hon tassar runt, runt, runt och piper, upp och på med kläder JÄÄÄSP! Gå, gå, gå, tillslut kom det lite. Vet inte om hon har satt i sig nåt eller vad det är??? TIPS GÄRNA? I natt fick jag sova till 05, då hör jag samma trampande, pipande + att hon hoppar på dörrhandtaget för att komma ut. Inte det roligaste att gå nattpromenader kan jag säga. Nu ska jag koka ris få se om det blir bättre??? HOPPAS!

Possitivt: Klon växer och växer så nu kan vi nog sluta med nagelack, otroligt vad den växer fort. GLAAAD!

Kommentarer
Postat av: Kompis

Är du inte bättre än?? Snälla Bruttan nu önskar jag att du skall må bra för jag vill du och jag springer i helgen!! min matte skall jobba extra till helgen, kan vi vara ute du å jag om du känner att du kan springa??

2010-03-10 @ 15:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0