Ta hand om dig........

Alla har vi en ryggsäck som vi fyllt med diverse känslor genom livet, den behöver tömmas. Men hur gör man??? Ja man måste ju göra det på ett sätt som man blir bekväm med, jag har många gånger undrat HUR och VEM som jag kan anlita??? Nu behöver jag inte fundera mer, det kom till mig bara, bara så där. Vipps så fick jag en ny, helt fantastisk arbetskamrat, som dessutom höll på med att hjälpa folk på olika vis. Jag har varit på hennes mottagning i dag och känner mig så glad, fridfull och förväntans full. Känner ni att ni vill ändra på nåt och må lite bättre så ring henne. Hon har skrivit böcker också.

Detta är en bok i Personlig utveckling där författaren tar upp vikten av att släppa på sina blockeringar som vi samlat på oss under vårt liv. I boken finner du fallbeskrivningar, brev från klienter, kortare enkla meditationer, "redskap" som du själv kan använda för att bearbeta enklare blockeringar samt texter i positivt tänkande.
Här är hennes hemsida.

Kommentarer
Postat av: Maggie

Kan inte jag hjälpa då???

2010-10-20 @ 10:56:52
Postat av: Pierina

Jag får låna sen, pleeaassee?

2010-10-21 @ 21:24:35
URL: http://mixtomax.se/blogg
Postat av: Madde

Den måste jag inskaffa. Kram

2010-10-28 @ 10:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0