Plödsligt händer det!!!!

Tvn har lagt av, den låter som smattrande knallpulverskott, den lilla tvn är död död död...
Sen började vissa foton att försvinna och vipps va fotomappen tom! :(

Namnet var Högriskvirus, som tur va hittade jag kusen och förintade den moahahaha. Några foton har jag hittat men hmm.... Jag MÅSTE tyvärr besvära Pia igen. I`m so sorry my friend but youre the best. ;-)
För övrigt känns det som jag bor på jobbet men med semester i sikte så finns hoppet om lite fritid = umgänge med Bruttan och vänner.

Kommentarer
Postat av: Pia & Cilla

:-D Always there 4 u

Ska bara dricka ur kaffet så åker jag direkt till dig och försöker få tillbaka de värdefulla fotografierna. De är ju så härliga minnen :-)

2011-07-10 @ 11:37:47
URL: http://mixtomax.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0