Rapport från Liza



Jag har fått rapport från Liza och det känns jätte skönt. Tjejen ringde på engång när dom kommit hem och talade om att allt va bra, sen smsade hon på kvällen om mys i soffan. :-) I går ringde hon och talade om vad allt va bra och att hon är super nöjd med Liza. Jag ringde i kväll och beskedet va bara glatt. Så nu lovade jag att hon inte behövde medela varje dag utan att jag ringer nåt i veckan. Det känns så himla bra, Liza behövde det här och jag tvivlar inte en sekund på att jag gjort nåt galet. Det är så klart jätte tomt här utan henne, och Bruttan har pipit och gått runt, men henne går det ingen nöd på, hoppas jag i alla fall. Ska hämta älgskånkar i morgon och lägga spår åt henne, då blir hon nöjd. Och jag är nöjd att dom nya är nöjd med Liza.

Kommentarer
Postat av: lotta

hon verkar ha det bra iaf. skönt hon kommit till en bra tjej siwa. kram

2008-09-15 @ 12:55:10
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 12:57:04
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Judit

Men...har du omplacerat Liza...? Stor kram till dig isf, ibland får man inse att det finns andra som kan erbjuda ett bättre hem än man själv. Låter som att hon har det bra iaf..!

2008-09-16 @ 14:10:57
URL: http://lattematte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0