090101


Så här lycklig är man när man får en lastbil att leka med på nyårsaftonen.

Kock Lotta fixade go mat i går, alla åt så magarna stod i fyra hörn, det va tur att jag va så mätt annars hade jag nog inte kunnat somna för alla smällare. Har haft 12 timmars pass i dag, nu är jag ledig några dagar, såååå skönt.


Vackra familjen med ett bonusbarn.


Också den här lilla damen då!!! Hon ringde och önskade gott nytt år och berättade vad hon hade gjort under dagen i går.
Jo så här lät det:
-Jag ställde ut en massa burkar i paddocken, sen hämtade jag Viggo också fick han springa lös och hoppa över burkarna.
Jag kan se henne framför mig med långpisken vevandes efter den lilla mini shettisen. Ja hon kan hon.
För övrigt har dom vattenkoppor dom små men Nattis som aldrig vill vara anorlunda på nåt vis vill INTE höra talas om några vattenkoppor. ÅHHH VAD JAG SAKNAR ER!!!! PUSS, PUSS!

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Lyckliga barn vill jag alltid se, inte minst på nyårsnatten. Min lille sov.

2009-01-03 @ 00:35:23
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Annika

Siw!!



Du skall väl träffa dem snart va??

Fortsätt att längta du, det gör säkert de också!! :-)

2009-01-03 @ 14:16:48
URL: http://acka.bloggagratis.se
Postat av: din fam

vi läääääääääääääängtar efter dig med. Kram

2009-01-03 @ 17:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0