Eftermiddag hela dagen

Har det känts som i dag, gråmulet och halvmörkt hela dagen.
Jag tog i alla fall mina vallningsfria skidor + utrustning till hunden, en kompis och hennes hund och for till spåret för att övertyga mig själv om min hopplöshet på skidor. Det gick över förväntan bra så i morgon tränar vi lite till.


Bestämde med hästägarinnan tidigt i morse att vi skulle rida i kväll, sagt och gjort så for jag i väg. Vi va båda optimistiska trots vädret så vi drog i väg i halv stormen. Insåg efter halva vägen att det va nog ganska synd om hästarna, dom fick mer än styltor under hovarna fast dom sprang så det va bara att vända om hemmåt. Ja stackars hästar dom höll på att gå omkull hela tiden i denna klistersnö.
Nu sitter jag nöjt inne med lite fika i värmen.

Kommentarer
Postat av: fia

va härligt med en skid tur , ja dessa styltor under hovarna , inte kul , hoppas att ni kan rida ut imorrn i stället.

önskar dig en trevlig kväll .

2009-01-21 @ 17:39:12
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej Siw.

Bara inne och vinkar lite.

Hoppas att du har det gott! :-)

Kram.

2009-01-22 @ 08:26:43
URL: http://acka.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0