Nationaldagen

Jag kom hem från jobbet vid 09:00 och såg att min ena JÄTTE TUNGA blomlåda låg i rabatten nedanför balkongen och balkongdörren var öppen. Jag har såna där gamla stängningshakar på min balkongdörr och flera kvällar i rad så har den stora katten i vild förtvivlan försökt haka upp den nedersta för att få upp dörren, han har också hängt i kanten till fönstret och kikat ut. När jag har öppnat dörren så har han inte vågat gått ut. I går natt, när jag jobbade, så har han tydligen lyckats få upp haken. Det var bara Wilda inne, orolig orolig blev jag men tänkte att dom kommer ju inte att komma fram föränn det blir sent och lite tystare ute. Vid halv tolv i går kväll tog jag mat koppen och skrammlade med, mycket riktigt så kom dom skrikandes. GLADGLADGLAD.
Tillbringade hela min dag i matfors på hundutställning, BRRRRR vad vi frös och ingen av dom som tog pris i fjol gick vidare, årets dommare gillade mest schäfer/collie stuket på hundarna, vi fick i alla fall en hp rosett och träffa en massa trevliga människor.




Bruttan med sina bästa fröknar, Helene på dagis och Lena på hundenshus.

Kommentarer
Postat av: lotta

vaD mysigt. va har det oxå kallt. nu vill ja ha sommar!

2009-06-07 @ 12:53:37
Postat av: Maggie

Så skööönt att dom kommit hem igen! Glömde bort att fråga dig; Vart det ngr bilder överhuvudtaget tro??

2009-06-07 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0