Vad som gör mig....



Tacksam: Att jag får vara frisk
Fundersam: Stygga människor
Glad: Att dom jag älskar får vara friska
Arg: På älgen som klampade ut framför min fina bil
Irriterad: Skitpratare ch avundsjukor, låt mig slippa snääälla!
Lessen: När det går ont för mig å mina nära.
Fnissig: När Peace kullerbyttar
Lycklig: När jag får vara med små prinssesor
Orolig: När jag ska besikta ny/gammla skrutt bilen
Lugn: Bruttan vid fötterna, Wilda å Murre trängs på mage och bröst
Varm: Goa kramar och många ljus
Kall: Minusgraderna brrrrrr

Tog den av krutrut.com, ta den ni också vettja.

Kommentarer
Postat av: Nina

Fina Bruttan! :)

2009-10-16 @ 08:47:01
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0