Smicker eller?

image22
Jag har ju mått dåligt ett tag nu, det började med att magen kraschade i slutet av dec, den va hel paj i ca 2 mån.
Jag blev tröttare och tröttare, kände att jag orkade ingenting, inte ens åka till hästen som är det bästa jag vet. Jag sjukskrev mig och gick sen till doktorn för vidare sjukskrivning. Jag har kännt mig som en 90 årig kärring i kropp och själ. Jag har gått ner två storlekar i kläder, vilket jag absolut inte behöver, jag tycker att skinnet bara hänger och revbenen står rakt ut, hatar att spegla mig.
I dag var han som bodde i min lägenhet före mig hit, han skulle hämta sin cykel. Han fick låna min nyckel så att han kom in i källaren. En stund efter att han gått så fick jag ett sms. -Tack för lånet av nyckeln och vilken sexig kropp du har, har aldrig vågat säga det förut.
ÅH! Herre guuud vad är det för fel på pojkarna? Han är ju bara 25, vad är det han ser? Tänkte jag.
Men, men han kanske tycker om bengetter? Så jag beslutade mig för att ta det som smicker trots allt.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0