ARG

Jag blir så himla ARG på folk som ljuger, dom kan lika gärna säga att man är dum i huvudet för det måste dom ju tycka när dom ljuger? Jag fick papper i dag från folksam där det utförligt står hur Lizas förra ägare INTE skött sin betalning, hon vill nämligen skylla ifrån sig. Den förbaskade människan tog bort försäkringen innan jag blev ägare till Liza. Kan man försäkra nåt man inte rår om? och vill man det? Sen fattas det mellan -06-07 tom -07-03 ÅHHH VAD ARG JAG BLIR!!!!
PUH måste lägga energin på annat, åker och rider en stund.

Kommentarer
Postat av: lotta

hua jobbigt det där. attans!!

dkönt du kan rida o tänka på annat. ja ååå vill!

2008-06-26 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0