8/10


Det va begravning för min mamma i går, innan det va dags att gå så var hela min kropp i uppror, det var både arga och nervösa kännslor. Jag var mest orolig för att mina systrar skulle sätta i gång med nåt otrevligt. Nu blev det inte så som tur var och allt gick lugnt och fint till. Det känns så himla bra att slippa förväntade draman. Huvudvärk hade jag sen hela kvällen.



Hundenshus hade fika kväll i går och där var vi. Bruttan fattade ingenting när det inte var träning. Hon försökte få i gång nån av dom andra för lite bus, men det va tji. En av tjejerna där håller på att utbilda sig till hundinstruktör, hon berättade att det kommer att bli hunddagis där uppe till våren, super bra tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Maggie

Kram på Dig. Skönt att det funkade men det är inte så konstigt att du hade huvdvärk, men när spänningarna släpper från kroppen brukar även värken i huvudet släppa...för dig blev det ju dubbel spänning.

Försöker att ringa ikväll, har så svårt att komma ihåg numera skratt Det är lite mycket här oxå nu..

2008-10-09 @ 16:04:29
Postat av: Anonym

skönt det gick bra.

begravningar är det värsta. väldigt jobbigt är det.

kramar i tusen/lott

2008-10-09 @ 18:41:10
Postat av: peter pc carlsson

Tja då får du snart börja att skola in på dagis. Är det maxtaxa för hundar också?

2008-10-09 @ 23:30:40
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0