Jag bor med en tjuv!



Bemödade mig med att baka i går, äppelkaka som jag tänkte mumsa på i helgen. Jag gjorde den i en mindre långpanneform. Jag skulle i väg på ett kort möte på em, kakan stod lååångt in på bänken, gissa vart den va när jag kom hem? Japp i Bruttans mage, hon gör så när jag inte är hemma, hon skulle tjuva gråsten bara för att få tjuva den rackarn.

Listig är hon Ja jag vet att det är mitt fel men, men, hjärnan är inte alltid med. Har i alla fall bestämt att gillra råttfällan, bestämde i dag att hon har satt sina tassar på högre höjder för sista gången. Jag kommer att stå och tjuvkika på henne i köksfönstret, tur man bor på bv. Om hon klämmer skägget lite är ju inte hela världen, eller?

Kommentarer
Postat av: petra

hihiii...

go hund du har... och hon verkar ha smak för det goda.

Hann du smaka något på din äppelkaka?

hmmm...de är goa djuren,önskar jag hade tid med hund.

vad är det för ras?

hon ser hur gullig ut som helst!

// Petra

2008-10-04 @ 20:22:45
URL: http://karlbergsblogg.blogg.se/
Postat av: Siw

Ja a 1 bit. :-)

2008-10-04 @ 21:35:34
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0