Mitt jobb i dag


I dag har jag varit till ett av världens vackraste ställen, oxsjön. Blev bjuden med min brukare till hans farmor och farfars stuga. Den ligger vid vägens slut och har sjön alldeles intill, med brygga och badplats. Skogen är den närmsta grannen.  En underbar ände av världen där friden susade mellan träden. Solen har lyst på oss hela dagen och vattnet va som en ända stor spegel. Verklig själavård att få komma till sådana ställen.



Jag skulle gå in på msn i morse, det gick inte, datorn säger att jag har en trasig fil. Har skickat en fråga till en som jag tror vet men har inte fått svar. Någon annan som vet varför det bara blir så?

Kommentarer
Postat av: Madde

JA, det är härligt där! Jag har oxså fått förmånen att följa med dit.

Madde

2008-09-08 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0