Bäbisar

Kan dom flesta av oss skaffa men vi får aldrig bestämma hur dom ska se ut. Det kan hundar.
Bruttan är skendräktig! Fast det är 2 månader sen hon löpte.
När jag klev upp i morse så undrade jag vad det va med henne, hon har legat på hallmattan hela natten. När vi skulle gå ut så låg hon kvar (händer ALDRIG), tittade anklagande på mig och visade vitögonen, fick locka henne med godis och hon vägrade att släppa en liten pipmus som hon hade i munnen. Hon  vill inte gå ut och har våldsamt bråttom hem. Hon ligger på hallmattan med sina bäbisar. HMMM???? Extra aktivering nu då......

Två nya bebisar har tillkommit, en gummi pipmus och en grön glitterboll.

Kommentarer
Postat av: bjorne

Kul du hälsade på,har blivit många nya bloggvänner från Sundsvall nu,kul när dom vet var man håller hus,synd om vovven det är naturens krafter som styr det,ha en bra onsdago kram.

2009-01-27 @ 23:47:00
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Krutrut-Lisa

HAhaha vi har också haft bebisar nyss. Rådet är aktivera henne mer, öka motionen & ta bort alla bebisar.



Var föresten förbi hunddagiset & de berättade att Bruttan skulle gå där. Var där med en vän som funderade på dagis.



Jag satt bara & sa att jag kände alla hundarna. Hahaha måste låtit galen.



KRAM LISA

2009-01-28 @ 00:26:32
URL: http://www.krutrut.com
Postat av: Anonym

tack för kommentaren :))))

/helena

2009-01-28 @ 00:31:18
Postat av: Ann-Cathrin

Stackars lilla Bruttan

2009-01-28 @ 20:17:40
Postat av: Anonym

Men vad knasiga dom är.......!=)

Kram!

2009-01-28 @ 21:22:25
URL: http://www.metrobloggen.se/chrisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0