V 21


Bruttan har sina lingon veckor, är inne på den 2dra och är väldigt emlig. Jag hade tänk cykla ganska mycket med henne men vädret har inte tilllåtit, VÄGRAR att ta på mig vinter jackan, hoppas nu att värmen kommer??? Har tränat lite inne och i kväll torkade jag blodpudding till henne. Få se om det blir nån spårläggning? Tjejerna kommer ju i helgen och sist fick jag millimeter beskrivning hur man lägger spår, Nattis är proffs på det nu. Gullungen hon kan allt hon.
I måndags va jag och hälsade på två snyggingar som ska försöka bli Wildas kavaljerer, en kille som jag jobbade med i fjol ska flytta tillbaka hem, han kommer från Borås. Han kan inte ta med sig katterna, en kastrerad herre på 2 år och en liten kille på 7 mån, super härliga. Så det blev ingen liten kisse nu heller, jag hoppas bara att det funkar med Bruttan.

Har "tyvlånat" bilder av Niklas, först den stora killen, han går frivillig i koppel, kul! Han kanske följer med på hundprommis.


Också lillen då, såååå snygg!

Och trött.

Kommentarer
Postat av: Maggie & Co

Men vad sööööta dom var, jag kommer till helgen och kollar live!!

2009-05-20 @ 23:06:14
Postat av: pc

Först när jag tittade in så tänkte jag, var tusan har dessa lingon hittats. Men allt ärju inte så som man tror ;-)

2009-05-21 @ 09:45:22
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: lotta

så fina dom små djuren!!! ohh jag vill mysa nuuuu

2009-05-21 @ 17:19:10
Postat av: Daniel

Mysigt!



Lingonsaft nästa! å lingonpaj!

2009-05-22 @ 05:25:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda&Ebba

Ja... det jag vet om murklor kan man skriva på en tändsticksask och få plats över.

Mamma plockade en massa när jag var liten. Hon kokade dem efter konstens alla regler i 5 omgångar - innan hon fegade ur och kastade bort dem! Så jag passar mig, vare sig det är kiss på eller inte!

Men de ser roliga ut... som enorma russin =D



Trevlig Helg!

2009-05-22 @ 22:58:56
URL: http://www.hundenebba.se
Postat av: Annika

Men den där lilla katten var guuuudomligt söt!!!

2009-05-25 @ 23:22:55
URL: http://acka.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0