1:a advent


Och pytte, pytte lite snö kom, bättre än ingenting i alla fall. Vad blev dan av då? Jo den började med att jag kliver i en hundskit när jag går ut, för femhundraelfte gången... ARG!!! Det brinner totalt för mig..... Jag skottar upp skitarna och lägger dom på bron. OJ OJ OJ vad tokiga mina grannar (som inte orkar ta reda efter sina hundar) blev. Men vet ni vad? DET SKITER JAG I HÄDANEFTER....
Dom tycker att JAG ska kasta dera hudskitar i soptunnan, att jag ska plinga på deras dörr och tala om att det är hundskit på gården bla, bla, bla. Vad är det för fel på folk? Eller MIG???

For till skogen med hundar, sen ut till lillasystern i timrå och lite julskyltning. Hämtning av lite möbler och kvälls mys med skinkmacka å lidls julmust, den är bara bäst bäst.
Nä nu blir det sängen, ha det gott alla fina. Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahahahaha, fan vad skönt att göra. Helt rätt!

2009-12-01 @ 01:54:24
URL: http://www.fyraben.com/Lava
Postat av: Anonym

Oh fy vad äckliga grannar du har, näe, det är inte dig det är fel på utan dina snuskiga grannar……… dom ska vara glada att du lägger skiten på trappen och inte slänger ner det i deras brevlådor……

2009-12-01 @ 16:15:24
Postat av: Madde

Hej svejs!

Vilka fina bäbisar du har. Jag blir oxså galen på alla äckliga hund ägare som inte orkar plocka upp skiten. Det ser så vidrigt ut, allra helst nu när det börjar komma lite vitt. Så det är absolut inget fel på dig!!!

Ha det gott, länge sen vi sågs. Krammmmmmmmmmmmmmm!

2009-12-06 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0