Vilda Matilda.....


Visst är hon ett yrväder med hon kan vara lika cool som hon är busig.

I förrgår blev hon oskyldigt anklagad, fy vad jag tycker illa om oförrätter!
Det plingade på min dörr och där står en stilig karl, han sa
- Din hund har varit på vift i dag!
Vilket hon INTE hade, jo o sa han.
- Barnen sa att hon varit på vår gård och buffat på kaninburen men dom jagade bort henne.
Helt omöjligt, jag har varit hemma hela dagen.
Jag glömde att upplysa honom om att skulle hon ha smitit och hittat en kanin i bur så går det inte att jaga bort henne, man måste dra bort henne, hon skulle heller inte ha sprungit hem och lagt sig under sängen utan att jag måstat jaga rätt på henne.
Till saken hör att han är kompis till min granne som Bruttan dödade kaninen för, så nu försöker dom hitta på allt möjligt för att få anmäla. Stackars människor som inte har bättre liv. Han är absolut INTE stilig längre!

Kommentarer
Postat av: Pia & Cilla

Det är klart, han var ju MAN!!! ursäkta alla män som känner sig träffade :-D men ingen har utmärkt sig för att vara ens ett uns bättre... Inte kommer folk och ber om ursäkt vid misstag heller :-s

2011-06-23 @ 21:51:01
URL: http://mixtomax.se/blogg
Postat av: Hedda

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 14:13:33
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0