Välkommen frihet!

Bilden är lånad men så här ser min nya "bättre begangnade" frihet ut. Jag har inte känt in riktigt än att det är MIN! Min 19:e bil blir det, oj oj oj, inga mer olyckor nu.
Tack vare en BÄSTIS så blev jag med bil igen, han är en av dom få riktigt godhjärtade. En sån som dyker upp tidigt en morgon, bara så där, med ett par lila foppa tofflor och 3 pack sockar, bara så där. Dom är få men dom finns å jag är glad! Tack Micke du är en pärla!!!
Så eftersom jag bara kan så åker jag och hämtar Pia på jobbet, tjinge ling. =)

Kommentarer
Postat av: Pia & Cilla

Vad konstigt det känns att det liksom är tvärtom helt plötsligt :D



Men du är sååååå väl förunt att få den frihet du förtjänar!!!!!

2011-10-13 @ 13:55:51
URL: http://mixtomax.se/blogg
Postat av: Marlene

Oh va kul, jag får snart främmande då!!!!

2011-10-13 @ 14:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0