Mitt <3

För 3 år sedan placerade jag om henne eftersom att hon inte får ha ett för aktivt liv pga av sin skada. Förra veckan lades hon ut på hund söker hem på facebook, jag fick panik minst sagt!  Anmälningarna om intresse för henne stormade in. Jag ringde upp tjejen och sa åt henne att ta bort annonsen eftersom hon tydligen INTE läst överlåtelse papperet om att jag skulle kontaktas i första hand.  Jag åkte och hämtade henne, en mycket nervös hund, helt ihop tovad i pälsen, oklipta klor, väldigt dålig i magen och efter att jag frågat fått veta att hon även är oförsäkrad. Jag vet inte vad som hänt men jag vet att Liza haft det bra fram till i höstas, jag frågade inte, orkar inte för jag vet att jag inte kan hålla mig från att säga stygga saker när jag är arg, men det är mycket sorgligt. Förstår inte varför man har djur om man inte tar hand om dom och är rädda om dom??? Liza ska nu bo hos ett äldre par som har all tid i världen för henne, hon bor nära oss så jag kan hjälpa till om det behövs. Jag är så bedrövad över att se henne i detta skick men i morgon blir hon friserad och fin igen, sen kommer allt att bli sååå bra.

Kommentarer
Postat av: Pierina, Cilla & Enzo

Sötaste Liza, nu kommer livet bara bli bättre och bättre <3

2012-03-29 @ 18:40:08
URL: http://mixtomax.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0