När hjärtat stannade.....

Den 11/8, det är nu 11 veckor sedan jag fick samtalet.....-Vi vet inte om han klarar sig!!!!!! Jag vill bara kräkas när jag tänker på det. Kan inte heller tänka mig att åka och titta där det hände.
 
Nu är i alla fall allt kollat och det visar inga skador på nåt, det gjordes ett nytt eeg i veckan som visades normalt.
28 "hårluggar", inte skönt. Det ska också, för säkerhetsskull, göras en extra röntgen på fölängdamärgen, sinnerna sitter där och han är ju så fruktansvärt trött. Annars är det bara att se tiden an.
Balansen och kordinationen är bättre men han kan inte gå utan att man håller i han. Han kan prata men det låter tokigt så man måste ha honom framför sig för att förstå. Han hör själv hur tokigt det låter så ibland pratar han inte alls. Han har jätte dåligt närminne och dom senaste åren är borta, så vissa människor kommer han inte alls ihåg, som han lärt känna på senaste åren.
 
Själv ruskar jag bara på huvudet, undrar vart vardagen tog vägen. känns som jag är i en bubbla, tittar på övriga världen där alla går på som vanligt i sin vardag, tackar gud att jag har djuren som måste tas hand om, även om jag vissa stunder tänkt att göra mig av med dom för att finnas till mer? Känner en konstant stress när jag inte kan vara nära.
Men nu kämpar vi vidare.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi skickar styrka och healing till er båda <3

2013-10-28 @ 09:47:50
Postat av: Anonym

hade glömt du har en blogg.kram lotta

2013-10-28 @ 15:21:47
Postat av: Maggie

Älskade du, du är stark, och jag beundrar dig även om jag inte funnits på plats för dig,men i mitt hjärta finns du alltid. Tårar kommer av både sorg och glädje. Stooora kramar till er bägge.

2013-10-28 @ 15:28:30
Postat av: Anonym

Finaste kära vän Styrkekramar till er båda ni finns i mitt hjärta och mina böner och jag beundrar er styrka :) kraaaaaam så glad att ni finns :)

2013-10-28 @ 19:08:25
Postat av: Jeanette

Skickar både tankar och haeling till er. SKöt om er Bamsekram till er <3

2013-10-28 @ 20:16:11
Postat av: Ulrika

Mycket fina kloka ord från en insiktsfull kvinna! Djuren ger o skogen o träden tar hand om det tunga i livet!

2013-11-01 @ 00:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0