Ibland har man inget val.....

Pia åkte från sveg, fixade datorn och hämtade Bruttan. Såna vänner finns på riktigt!
Hela hösten har jag tänkt att jag måste göra nåt åt djuren??? Det funkar inte när jag inte har någon fritid. Det dåliga samvetet är större än sorgen att inte ha dom, just nu.
Kuratorn har sagt många gånger -Du behöver djuren, du måste ha dom att andas hos. Ja hon har så rätt men tyvärr funkar det inte nu. Livet craschar, det sociala livet är obefintligt och ekonomin ska vi inte prata om, så gott som obefintlig, mer minus går inte att få. Ja ja det är bara att ta ett djupt andetag och skrapa ihop skärvorna när jag kan börja jobba igen.
Nu är Tina på väg, hon tar upp Jaffen till sollefteå, han kan inte få det bättre fast egot skriker NEJ! Hon hämtar honom, ja såna vänner finns på riktigt!
Och igår blev jag hämtad av en annan vän, hon har bröstcancer och är i början av sin behandlig, hon hämtar mig, vi åker ut och umgås, hon bjuder på mat, japp, såna vänner finns på riktigt!
Vissa stunder önskar jag att jag bara hade "lyxproblem" som utseende, en bruten nagel, huvudvärk eller dyligt men är samtidigt glad att några sånna bekymmer kommer aldrig finnas mer.
 
Åh jag kommer att sakna dig nåt hemskt men jag kommer så fort jag bara kan, när jag har mer än 2 timmar "egen tid" per dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0