I dag har livet varit underbart!


Jag hämtade mina bästisar i morse, deras mamma skulle till härnösand på jobb så jag fick äran att vara tillsammans med dom i dag. Vi åkte till mig och mös med lilla margris bäbisen som är 8 dg gammal. Sen blev det picknik hos ankorna, lekparks stund och leksaksaffären. Mera mys med lill grisen och datorspel så klart. Nicolina sa i dag att hon ville åka och titta på sitt gamla hus för där vill hon bo igen, lill gumman! Man blir alldeles gråtmild på henne. Dom ville så klart stanna många dagar, jag med för den delen, men det finns för många åtaganden den här veckan så det blir framöver. Dagen har i alla fall varit fullkomlig. SAKNAR DOM SÅÅÅ OTROLIGT!!!

Kommentarer
Postat av: lotta

haha. roligt killen som skickade sms et. du som redan är så smal o fin innan. han måste gilla väldigt smala. eller så är du inte såååå smal som du tror! aja.. det var gulligt iaf!
hur mår du nu? börjar det bli bättre? mysigt att ha flickorna på besök, söta rackare!fina hundbilder oxå!

2008-04-23 @ 11:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0