Underbara varma dagar???

image43
Ja i dag har det varit underbart. Tog hundarna och tänkte sitta några timmar i skogen och njuta av solen. Efter 1 1/2 timme fick Bruttan ett av sina ryck, trodde jag. I bland ser hon spöken och då skriker och skäller hon helt paralyserat. Vilket hon började med nu också. Jag sa till kompisen att det är nog ingenting, kompisen tog Liza och jag gick fram till den skrikande babyn. MEN USCH OCH FY!!! Där låg en huggorm, låg och låg, den va minst 50 cm med rest huvud. GULP! Jag tog godis påsen och sprang för livet för att få bort hunden, hon kom men sprang till baka till ormen och skrek, men sen kom hon som tur va och glömde det där kräldjuret. Det va den största huggorm jag har sett, hur stor kan dom bli egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0