Är det nåt att fundera på???

Har nu pratat med en av tjejerna på hundenshus och berättat om situationen i går. Hon tycker inte att Liza behöver tas bort men jag måste ju passa så det inte händer igen. Eftersom hon har så dåligt självförtroende så upplever hon såna här händelser som hot. Jag kämpar med uppbyggnaden av hennes självförtroende och diskuterar samtidigt med mig själv. Hon skulle så klart må bättre hos någon som har ett mindre aktivt liv än vad jag har, en gård på landet där någon är hemma JÄMT med henne, i hemmets lugna vrå, där trivs hon ju bäst. Ja ja få se vad som händer, inget roligt beslut i alla fall.

Kommentarer
Postat av: hanna

nä hua lät inte alls som nå kul beslut..Hoppas det löser sig till det bästa!

2008-08-27 @ 19:21:11
URL: http://frusoft.blogg.se/
Postat av: Kicki

Fyyy, vad jobbigt! Inget trevligt beslut att fatta, men jag som har en son som blivit biten känner spontant att.... det blir svårt att jobba bort. Osäkerhet som utger sig i aggression är jättesvårt.

Men naturligtvis vill man ge hunden en chans...



Hoppas du får tag på uppfödaren och att du får råd. Men det är ju du som ska känna att du gör rätt.



Kramar!

2008-08-27 @ 21:53:12
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0