Krångel igen


Fick en räkning i går från trafikförsäkringsföreningen, dom vill ha pengar från den 20/7-24/7 för obetald försäkring. Datumet på ägarbyteslappen va otydligt så dom kunde inte se skillnaden på en 0a och en 5a. Jag köpte ju bilen den 25/7, SUCK! Va trött jag blir på krångel, måste nu över bevisa detta, skicka kvittot bla. Helt otroligt att jag ska måsta krångla med sånt här.


Jag hade bestämt mig för att lämna hundarna på dagis nu när jag börjar jobba, men det känns inte riktigt OK och man ska ju gå på känsla. Har nu suttit och kollat på blocket efter hundpassare men dom annonserna är inte kvar. HM grubblade en stund??? Ringde upp en bekant och la ut lite krokar. Vem vill passa två hundar för 2 tusen i mån ca 12 kvällar och nätter i mån? Det måste finnas nån? Och framför allt det måste kännas OK. Sen känns det ju bättre att gynna nån som behöver pengarna bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0