Söndag


En värmande eld vid strandkanten, den behövde jag i min förkylningsfrossa. Uscha vilka höstvindar vi fått, det har ju inte varit många riktigt varma kvällar i sommar precis.
Eftersom jag inte känner mig riktigt kry så va jag inte med på kräftskivan, jag lovade mig som chaufför. Kom dit vid halv elva, tänkte överaska men hittade inte vägen så jag va tvungen att göra mig till känna. Hur som helst hade dom ordnat jätte bra, partytält vid vattnet och en massa gott att äta och dricka. Ni är toppen Lotta & Joel!!!

Absolut snyggast på festen

I dag har jag haft en hemsk huvudvärk, brukar aldrig ha det. Känner mig som sämsta sällskapet, fast jag har njutit av mitt sällskap, dagen har varit bra trots mitt onda huvud.

Kommentarer
Postat av: lotta

ohhh sexy vi var! skoj skoj!puss

2008-09-01 @ 10:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0