Sunny day


Bilden är sen förra våren på spikarna.
Och många fina proffsiga bilder blev det i dag, hon är ju super fotograf den tjejen.
Eftersom Bruttan är som hon är just nu och Liza har STOR frustration över att måsta gå i koppel så känndes det som att jag har världens olydigaste hundar. Men jag är säker på att hon absolut fick några bra bilder. Lisas Snoddas har nog aldrig blivit tilllåten att hoppa så mycket som han fick i dag. Dom va helt utmattade när vi kom hem.
Ska nu luta mig en stund, få se vad det blir i kväll, finns lite att välja på.

Kommentarer
Postat av: Judit

Olydiga hundar? Jag tror Bruttan hade lite rampfeber bara, haha. Frihetsspring blir dessutom finfina bilder av. Det var kul att träffa så mycket snygga hundar idag, hoppas det blir fler fototillfällen framöver!



/Judit

2008-08-16 @ 20:36:15
URL: http://lattematte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0