Frisering


Är det slut på sommaren eller finns det lite kommande värme att hoppas på?
Hur som hellst så är det hårigt och tovigt värre efter sommarens bad, sandrullningar, stallvistelser & skogsbesök. Bruttan släpper i vanliga fall inte mer hår än vad som fastnar i borsten, typ en hand full. Jag tog ut henne i dag och jag tror jag fyllde halva soptunnan, herre gud! hon måste vara i nåt slags pälsbytar stadium? Fin blev hon till slut. Sen for jag ner till strömszoo och pratade med hundtrimmaren där, måste ha ett bra balsam till Liza. Jag behövde bara säga att jag har en bearded så förstod hon problemet. Själv har jag varit lite rädd för att vräka på balsam och låta det sitta kvar, det kan ju bli hud och mag problem om dom får i sig, men det va som tur va ingen fara. Så nu är det bara att balsamera hunden, så hon lär väl halka ur kopplet. Dom MÅSTE vara fina tills på lördag. Har förmånen att få dom fotade av en super, super duktig tjej, ska bli så himmla roligt. Kolla in hennes sida, lovar att du blir sittande Lääänge. krutrut.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0