Helgen & kommande vecka


Man kan väl bli galen när man vaknar halv 7 på en lördag morgon, vad gör man? super pigg.
Jo just ja! Jag har ju en hund som behöver pålsvård, hittar på tusen och en onödiga saker först men klockan går jätte sakta. Så det är bara att sätta borsten i den stora tovan och börja reda ut, kvistar, mossa ja ni kan inte tänka er vad som gömmer sig där. Plågar henne halva fm, får ta resten sen, det är bara benen kvar, hon bli så stilig så. Nästa helg ska vi till uppfödaren på valpträff, spännande.
Va på birsta i dag och skulle handla på rean, vad hittade jag då? Jo en t- tröja för 40:- och en massa fint till små tjejerna. Jag borde inte gå in på barn, kan handla hur mycket som helst, hittade ett par badbrallor till lilla Arvid också.


I morgon bär det av till ramsele, Madde och jag ska på ridläger, det ska bli super härligt, också får jag ju vara med tjejerna, hoppas vädret blir bra bara, önskar inte för varmt och inte regn.


Också den här damen då, hon har en riktig knäpp period nu, fyller ju 2 år den 18/8. Hon drog efter älg i dag, i vanliga fall brukar hon komma på typ 3 min, inte i dag. Hon skrek och skällde på älgen i säkert 20 min, när hon kom va hon helt slut, tungan har aldrig varit så lång. Det blir bra med miljöombyte för henne, bara hon inte jagar björn.
Nu ska jag försöka pigga upp mig efter att sovit lite middag.
Tänkte åka ut till juniskärs cafè, No comments spelar där i kväll, ska bli kul att träffa Isabelle & Peder.
Ha det bra i veckan alla, det ska jag ha, bloggar om deras dator fungerar. KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: lotta

ohh fina bilder!! pys mys!

2008-08-03 @ 14:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0