Vad kan man va säker på?

Tänkte blogga om veckan men jag tar det i morgon eller nån annan dag.
Det känns som om jag har fått ett hårt knytnävsslag i magen, ni vet så där så att luften går ur en?
Livet är erfarenheter och av dom slipas man. När det gäller nära och kära så TROR man att man är säker. Men vad är man säker på och vad är sanning? I mina ögon är det det man ser, allt annat kan aldrig bli 100%, det är sorgligt. Det gör så ont och man blir så lessen när man hamnar där, skölden blir också tyvärr hårdare. Hur ska man kunna bli mjukare och hur ska man kunna veta att folk säger sanningar? Vill inte hamna i den här situationen nåt mer, vad gör man, isolerar sig? Jag vill vara glad och känna närhet och trygghet!!! Finns det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0