Irritersamt

Att jag bara knäpper utan att kolla inställningen på kameran GRRR! På mig, jag vill ha en "riktig" kamera!




Några blev ju bra i alla fall.





Det va ju marknad och det fanns sockervadd! Som ni kanske ser på ena hästens bak så hade Tina sprayat, med rött, öppet hus på hans rumpa, sen töltade dom runt byn, mycket uppskattat och det va folk hela dagen. Nästan alla djuren var glitter prydda.


Snyggaste och busigaste 11 åriga bordercollien Daffy

Så sista kortet innan jag for hem


Kommentarer
Postat av: tina

1000 tack för all hjälp i helgen,det var jätte kul. Vi ses snart. STORA kramar & pussar från oss

2008-12-09 @ 17:20:13
Postat av: Alina

Var gärna med och rösta fram den bästa filmen, eller kom med annat tips! :)

2008-12-09 @ 17:25:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0