VA! Åka skidor?


Alaskan husky

 Priminert program för draghunds kursen 09.


Träff 1.
Start. Klubben.
Ta med eran befintliga draghunds utrusning + hund för provning.

Träff 2……………….
In körning av hund på barmark.

Träff 3……………….
Vallning och skidteknik.

Träff 4……………….
Hund körning på snö med lina + skidteknik.

Träff 5 Friskvård för hund. Vi kommer att vara hos Marie och  biceps som ligger på LV5???????????????????? och Hund körning på snö med lina.

Träff 6………………
Hund körning på snö med lina + pulka och skidteknik.

Träff 7 …………………
Klubben Grönt kort. ????????????

Träff 8………………….
Klubben Grönt kort (veterinär medverkar) ??????????????


Ja så här ser han ut, Bruttans pappa, stilig alaskan herre.

Huva vad har jag ställt till med!!! Åka skidor bakom hunden! HJÄLP! Jag har inte åkt sidor sen -93, jobbade på fritids då. OJ OJ OJ jag hinner nog gruva mig ett antal gånger, kursen startar nästa vecka, måste fixa skidor och smyg öva lite.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0