Otur, otur, otur !!!


Man får det man förtjänar, eller är det dom prövningar man klarar av???
Känner mig väldigt utsatt emellanåt i alla fall.
Hittade en bil i går kväll till jätte bra pris, beställde hem besiktningsprotokollen och den va helt OK.
Ringde en kompis på fm och bad om skutts, hon skulle komma, när jag hade väntat på henne i 1 1/2 tim så kom min granne hem och skuttsade mig, bilen va naturligtvis inte kvar.

Fick mitt lönebesked nu på em, hjärtat höll på att stanna, dom har dragit sjuklön. Korkat av mig att inte märka det på förra månadslönen, tyckte väl att jag klarar mig? Ringde omedlelbart löne, dom skulle fixa det, PUH! Men jag hade nog inte pengarna föränn på måndag, va det mitt fel eller? Hur som helst så blir det ju lite mer i plånkan nu då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha tokigt!hihi

2008-07-24 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0