Lek med marsvin


Jag kan lova att dom här marsvinsbebisarna blir mer än tama, om dom överlever? :-)
- Visst kan man hålla dom runt halsen?
- HM nä ä det blir nog inte så bra.
Ena marsvins ungen ligger blick stilla i soffan.
-Hurru Nicolina lever hon???
- JA A, säger hon och buttar till det.
Ja puh det rör på sig, sen försöker jag förklara att man måste ha luft och det kommer in genom halsen, om man håller för den så kommer ingen luft och då dör man.
- Ja men man kan, bara lite, säger rackarungen, verkar som om hon har nåt tvång på att kolla hur mycket dom tål. Hon säger HOPPA! så slänger hon dom i soffan, jag måste säga att dom är väldigt tåliga. Det är bara att hoppas att dom överlever, dom är nämligen sålda till en annan liten flicka på 4 år.

Nä ä nu ska jag krypa ner och mysa, dom åker hem i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0