Midsommar


Fick den här vackra bilden i fjol.

För tillfället känner jag mig totalt sönderstressad, måste försöka samla mig annars hamnar jag nog under täcket hela helgen, det vill jag inte.
Jag har suttit hela fm och ringt om Liza, uppsala, skk, försäkringsbolag och uppfödaren.
Lizas förra ägare hade ringt upp uppfödaren och tyckt att hon skulle ta av mig hunden för att jag va sååå stygg, hm konstiga människa, vad har det med hennes skada att göra???

Jag längtar till barnen i ramsele men det får bli framöver, ekonomin tillåter inga utsvävningar nu.



Den lilla kusinen vi väntat på har kommit, inte utan komplikationer, tyvärr, men allt visade sig vara bra. Och han är ju så efterlängtad. GRATTIS!!! Lotta & Joel, läntar tills vi syns.

Ha nu en bra midsommar alla, det ska jag försöka ha.

Kommentarer
Postat av: Hanna

har mailat lösen till min blogg till dig :-)

2008-06-20 @ 19:55:47
URL: http://frusoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0