I dag

image62Blev väckt av min sons hesa, kvävande stämma. - JAG HÅLLER PÅ ATT KVÄVAS, JAG KAN INTE GÅ UT!!!
Han har pollen allergi och va inne i panik stadiet i tron om att han skulle kvävas. Slängde mig i bilen och hämtade honnom. Det va, som tur va, inte fullt så akut. Han fick recept inringt på en spruta som min kompis syrra kunde ge honnom. Nu är det lugnt resten av blommningen.

I morron ska jag på rehabutredning på jobbet, få se vad det leder till, spännande.
Jag ska jobba torsdag natt och blir ARG bara jag tänker på det, inte bra. Ska försöka att vara lite possitiv och INTE tänka negativa tankar. Hm

Kommentarer
Postat av: Anonym

hooo men stackars lilla fredrik. tur det gick fint iaf!!! jobbit värre med allergi. puss

2008-05-08 @ 13:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0