Nytto helg


image92
Är lite trött nu. Upp tidigt i går för att gå på kurs med Bruttan, hon är så himla duktig fast hon löper. Trodde inte att hon skulle kunna koncentrera sig hela förmiddagen men det gjorde hon. Mallig matte.
Sen hem och bytte hund, ner på motorcykelns dag för att sociallisera LIza, det gick också bra, hon har nästan slutat skaka helt, torget är fortfarande väldigt läskigt. På kvällen tog jag och människo Lisa en sväng ner på stan och lyssnade lite på Roddan.
Upp tidigt i morse för att gå på hundutställning på gärde, det va riktigt sommar väder i morse, SKÖÖÖNT!
I kväll har jag storstädat, jag tror att allt grus från hela södermalm befann sig inne hos mig. Nu är det i alla fall rent och fint från golv till tak, få se om jag gör ett ryck på balkongen i morgon?
Ska på apt hela fm i morgon så det blir till att ställa klockan i kväll igen. Nu blir det dusch och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0