SUCK!!!

image89
Åh herre guuud vad trött jag är nu, på mig själv och hundar. I dag har jag bara låtit, FY! NEJ! GÅ OCH LÄGG DEJ! BRUTTAN, LIZA NEEEJ!
Dom går inte att ha bredvid varandra 1 sek ens, försökte att gå en promenad med båda, totalt lönlöst med den ena juckandes på den andra. Ni kanske kan se framför er hur Matten går dragandes i kopplen med två juckande hundar på släp, som INTE är intresserad av promenad. SNYGGT!  Tack gode gud för skogen, fast i kväll hjälpte inte skogen heller, Lisa och Snoddas va med, ni kan ju tänka er va det blev, ja just det, tre hundar juckandes på varandra. Lisa och jag gav upp, efter ett as garv for vi hem, nu är dom förpassade under sängen. SOV GOTT!
image90

Kommentarer
Postat av: maria

Vill du bli min bloggvän ? Kan jag lägga till dig i mina länkar ?

2008-05-24 @ 17:13:41
URL: http://hippamorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0