Tråkigt

image84 Tänk vad uttråkad man känner sig i bland, är det för att man är fattig 1v före lön eller för att det inte finns nåt gratis att göra, hmm. I morron ska jag åka till hästen, men det gör jag ju annars också. Till helgen är det hundutställning, tänkte åka och kolla en stund. Skulle ju kunna baka lite i morgon men mina kompisar bantar ju jämt så det är inte så snällt mot dom, äta själv är ju inte speciellt kul. Skulle vilja åka till ramsele, saknaden är stor. Skulle vilja åka till stockholm och mysa med Lotta. Skulle vilja åka till ett varmt land och sola & bada. Hmm få se vad som händer. Det ringer nog nån i morron med en trevlig idè, hoppas det inte regnar bara. GÒNATT

Kommentarer
Postat av: mumsbubblan

håller med om att det är mycket man vill...
jag ska ta mig tusan till lotta i höst! mysa!

TACK för kommentaren :D har du kikat in på vår klädesblogg? http://luvlee.blogg.se (kolla bildgalleri, lisa är modell på det mesta)

sjukt kul det där med tyget och diana, för jag kände igen det så väl, kanske är det därifrån! jag älskar att köpa secondhandtyger! Sov gott

2008-05-21 @ 00:09:20
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0