Dagarna som varit

Torsdag
I dag har Bruttan , jag, Helena och Nila varit på lååång prommis, 2 timmars på gusturleden, efteråt fikade vi hos Helena och Nila va tvungen att göra tabben att tala om för Bruttan att det va hennes hem. Hon va bra spak sedan hon kommit på att hon gett sig på fel hundkompis. :-)
I kväll har jag varit på sista inskolnings passet hos min nya brukare, byter brukare till veckan, sorgligt men oundvikligt.

Onsdag
Inskolning hela dagen, hämtade Bruttan. Va till sonens farmor på födelsedagsfika, hon fyller pensionär, mumma va det. For till en vän och fick datorn fixad, tusen miljoner TACK Ulrik!

Tisdag

I dag fick min älskade kattpojke åka till Canise i katthimlen, han blev väldigt dålig i går kväll, trodde inte han skulle klara natten. Sov gott vackra Sigge!

Har haft inskolning hos ny brukare i em. Bruttan är hos Madde tills i morgon, det är väldigt tomt här hemma, ingen hund och bara en kisse å margrisarna.

Måndag
Eftersom älgarna fastnat här uppe i skogen så blev det en lång prommis upp och runt sidsjön på ett par timmar, attackerade sen köksfönstret så nu är det rent och ny stylat. Em fördrevs med Margith på fyndlagret och avslutades med en god chinarätt.

Söndag
Älg date, datorhaveri, jag vad säger man???
Saknaden av småtjejerna suger.

Tänder ljuset för min pappa för 21 gången, det känns som en evighet, saknar hans kramar.

Lördag

Morgon mys



Stallvistelse med hopp i höet



Och lite skoj med kameran

Fredag

Myyys ungen!

Kommentarer
Postat av: Annika Larsson

Men Sigge... :-(

Vad tråkigt...men ibland finns ingen annan utväg.

Tänker på dig!!

KRAM Annika

2008-11-13 @ 23:45:25
URL: http://acka.bloggagratis.se
Postat av: lotika

lille fina sigge. go kissen. nu han mår bra.

o lille arvid pojken. sover i sin säng o ja är trött



kram kram

2008-11-14 @ 22:10:26
Postat av: Anne

Hej på dig,

Gud så söta barn!!!

Och höskullen och stallet får mig att tänka på mina barns barndom...usch vad tiden går fort.

kram på dig!

2008-11-19 @ 14:55:36
URL: http://levaidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0