Förändring


Ja då har jag rivit bort ett nytt blad i mitt liv.
Jag har jobbat mitt sista pass hos den brukare jag haft sen april i fjol. Det känns så klart vemodigt, både chefen och jag fällde en tår i morse, synd, synd att det var tvunget att bli så här. Jag va först på plats och fick skola in mig själv när det startade i fjol, så visst har det stor betydelse. Jag vet att Madde känner lika dant, hon slutade förra veckan. Jag blir ledig en vecka nu och det känns bra, nu tar vi ett stort djupt andetag och får in nya krafter för framtiden.

Kommentarer
Postat av: Anna-Stina

Hej Siv

Jag fäller också en tår över at du slutar, men jag önskar dej all lycka till på ditt nya jobb.

Anna-Stina

2008-11-17 @ 18:41:45
Postat av: Siw

Tack Anna-Stina, ni är så gulliga ni, KRAM!

2008-11-17 @ 20:07:05
Postat av: peter pc carlsson

att gå vidare är ofta bra, det är så vi utvecklas.

2008-11-17 @ 23:53:07
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Annika Larsson

Siw!!



Du skall se att livet nu erbjuder dig något alldeles kolossalt bra!



Till att börja med en trisslott som ger dig 25 000 kr/månad i 25 år.

Då kan du sen jobba när DU vill och med vad du vill.

Hur fiffigt som helst!! :-)



Några nya foton på småbebbarna?? :-)

2008-11-18 @ 10:45:53
URL: http://acka.bloggagratis.se
Postat av: Maggie

Du är utmanad, kolla min blogg!!

2008-11-18 @ 11:16:45
URL: http://kompis-maggie.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0