MYCKET mera lydnadsträning!


När inte jag har så många ord så är det tur att Bruttan har händelser.
Hon är inne på sin 3-dje lingon vecka nu, skönt att hon snart återgår till "normalt" beteende, vad som nu är normalt?
Härom dagen gjorde hon det IGEN! Jag skulle till bilen och hämta vantar, hon fastnade på en fläck som hon MÅSTE nosa på så jag hängde kopplet på dragkroken HMM, svich sa det när grannens katt kom. Kopplet gick inte av men järnkroken på kopplet, så hade jag en katt jagande hund runt gårdarna på oscarsgatan. Jag orkade inte hetsa upp mig utan bad grann flickan som stod ute att hålla koll på henne, i den mån det gick, jag såg hur bilarna bromsade ute på gatan OJ OJ OJ. Rusade in efter bästa godiset och ett nytt koppel, som tur va hade hon stannat inne på grannens gård så jag fick tag på henne på en gång. Undra om jag ska köpa ett grimmskaft, håller det måntro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0