Brittsommar

Sa dom på radion i dag, ja det är verkligen jätte härligt ute, vill inte gå in. Va en sväng på hundutställningen i dag också, sa till sonen att han måste börja ställa sin hund. Jag blev riktigt sugen att visa henne, få se om jag får äran.
Sen for vi till stallet,


Det blev årets sista och ofrivilliga bad där, vattnet va allt annat än varm.


Bruttan trillade av bryggan med huvudet före så henne blev det fart på. Eftersom hästarna har tappat skor så tog vi en promenad, kan man inte rida så får man gå men det var lika skönt. Hade med mig en kartong som jag plockade med mig äpplen i, ska prova att förvara vinteräpplena i matkällaren, få se om dom håller sig till jul.

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Ska du ställa ut en blöt hund? Eller tvättar du den innan?

:-)



De ser i vart fall ut att ha det myssigt.

2008-10-13 @ 19:03:43
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Zlata

Men då måste vi ändra på samhället. Detta kan inte gå till så här. Vi måste göra något ytterligare för att hjälpa dessa utsatta kvinnor. Jag blev så tagen av dessa historier att jag fortfarande går och tänker på kvinnorna. Fruktansvärt. Har du själv läst böckerna?

2008-10-13 @ 21:23:54
URL: http://pandarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0