Grattis på 3 års dagen Liza!!!


Köpte lite go saker och tog en tripp till Liza i söderhamn i dag. Nu är jag alldeles tillfreds med mig själv, hon har det jätte bra och framför allt så mår hon prima. För tillfället hjälper hon sin kattkompis med att tvätta 4 små, otroligt söta, kattungar. Hon blev  naturligtvis mer än överlycklig att träffa mig, och jag henne så klart. Det är klart att det känns i hjärtat att det blev som det blev, men egoismen rinner av mig som vatten på en gås när jag nu vet att allt är toppen med henne.
Hon fick en glad överaskning på sin födelsedag och det bästa av allt är att hon var nöjd att stanna där när jag gick.
Några små tårar av både glädje och sorg trillade naturligtvis.

Kommentarer
Postat av: Annika Larsson

Vad härligt att det kändes bra!! :-)

Både för dig och Liza!!!

2008-10-29 @ 10:44:28
Postat av: Kicki

Vad skönt att höra att hon har det bra!

Förstår att det känns sorgligt i alla fall.

Sköt om dig!

2008-10-29 @ 18:43:18
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0