Lördag

En lååång prommis med hundarna i blåsten, huga vad det blåste i morse. Sen en god lunch hos Maria, lämnar tillbaka Peace till husse. Åker till Marlene och fikar kaffe och mumsig banankaka medans däcken blir bytta, Tack gulliga Morgan! Tar en prommis med Bruttan och hon har aldrig gått så fint, utan tillrättavisning, impad och mycket beröm.
Sen fick jag ett ryck och blir genast ett hatobjekt för min lurva, hon åkte i badet :-) och som vanligt försöker hon springa och studsa ifrån sig själv, galenpannan. Nu blir det sista kvälls pinken sen mys vid tvn. Hade gärnat gått på aveny och sett rednex men lönen kommer på måndag, tyvärr. Ser fram emot nästa helg i stället.
Vad gör ni då?


Kan man få mat nån gång, SNÄÄÄLLA?

Kommentarer
Postat av: Judit

Låter som en skön dag, tur att man har händiga däckbytarvänner! (Jag sällar mig till den ohändiga skaran)



Min och "labradorens" helg är rätt intensiv, har hunnit med både spår och uppletande och om tid och ork finnes idag ska vi åka till klubben där det tydligen ska vara nån form av aktivitetsdag. Bra störningsträning.

Skulle dock behöva tentaplugga...suck.

2008-10-26 @ 09:09:19
URL: http://lattematte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0