Min gamle man


Varje höst råkar han ut för detta, en rakning, och jag försöker spara så mycket det bara går. Han ser ju bedrövlig ut men nu är tovorna borta och han mår mycket bättre, det växer ju ut som tur är.
Jag hittade honnom under en stugtrappa i galtström för 12 år sedan så han är en belevad man på drygt 87 sk kattår, han har i sina bästa år vägt närmare 10 kg. Med åldern så har han tunnat ur och för tillfället ser han ut som sin matte, skinn och ben. Han känner sig förmodligen smidig eftersom han fångat sina första fåglar i sommar, nu när kylan kommer trivs han bäst i fönstret.

Kommentarer
Postat av: Annika Larsson

Erbjuder välvilligt lite av min egen kroppshydda som är väl tilltagen.

Räcker till både Siw och katten!!

......och tio till! ;-)

2008-10-22 @ 22:49:47
Postat av: Nettan

Lilla gubben då.

Skönt att han mår bra i alla fal..



kram

2008-10-22 @ 23:10:43
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0