Öppen träning


Det har vi varit på i kväll och TÄNK vad duktig hon är min lilla lurva, hon gör allting som hon ska och lite till, hon kan allt även sånt vi aldrig har tränat på. Sen behöver vi bara komma utan för dörren så ser jag en liten, liten räv bakom örat och den växer sig större och större på vägen hem och jag orkar bara inte bli arg. Orkar inte heller hoppa, tjoa och flaxa med både armar och ben hela vägen hem. JÄÄÄSP
Men ser ni nån dåre som hoppar, flaxar och tjoar runt södermalmsbackarna så är det bara jag som fått ny energi.

Kommentarer
Postat av: Judit

Vi var också där förra veckan! Det är verkligen TOPPEN att kunna träna inomhus (speciellt mörka höst- och vinterkvällar).



Vad tränar du och Bruttan på just nu?



PS. Jag fnissar förnöjt åt att du gick på Labrador-tricket. DS =)

2008-10-23 @ 06:34:52
URL: http://lattematte.wordpress.com
Postat av: lotti

härlig katt rakning haha och duktig bruttan.

oj förlovningsringen. hjälp!!hiiiiiii

2008-10-23 @ 12:18:41
Postat av: petra

hej!

jag har mått väldigt dåligt en längre tid , dessa gifter som pumpas in i mig är väldigt starka och min kropp gilar inte dessa .......jag har tre omgångar kvar.......phu........

nu är jag är tillbaka fån fyra dygn på sjukhuset med dropp gastroskopi m.m..

När jag öppnade upp din blogg så blev jag så där helglad och varm i hela kroppen och själen......

Vad såg jag jo en helt underbar jycke som ser så där gör go ut....mmmmmmmmmm

jag vill ha en hund igen jag med, men just nu är det inte läge men nästa höst. Då ska jag skaffa valp.

Lyckan dig att ha en sån härlig kompis som din lurviga kompis är!!!!!!!

kram

Petra

2008-10-24 @ 10:35:01
URL: http://karlbergsblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

lill tungan är jätte gosig!! huuuuga

mamma hälsar! o joeln o arvids

2008-10-24 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0