Samtal

Riiiiing! riiiiiing! riiiiiiing! Det slutade aldrig, jag va på toa och bestämde mig för att inte tokrusa, jag ringer upp. Såg sen att det var Tinas nummer, ringer upp. Det va Nico, lill älsklingen! Vi pratade en lååååång stund, hon berättade att dom hade en häst där och att djurdoktorn skulle komma och titta på den, sen blev den deras. Också berättade hon att Nattis gick i en annan skola nu, ja hon har ju blivit förstakladdare, huga vad stor hon är. Mina bästis älsklingar!!!!
Tina säger på sidan om när jag pratar med henne
.
- NÄ Ä Nicolina inte piska hästarn då törs dom inte äta, rackarns unge


Vackra barn

Kommentarer
Postat av: lotta

började läsa enbart blogg. guud jag blir rörd. hoppas alla läser. skönt att läsa sånt ibland. kanske skriva om d i min blogg oxå. så alla kan läsa. kraaam.

2008-10-10 @ 11:15:47
Postat av: Siw

JA A jag tycker den är behövlig och jätte bra.

2008-10-10 @ 16:09:55
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0