SNÖÖÖ


Ja då kom den, snön. Jag hoppas nu att björnen gör en djupdykning ner i idet eller en snabbare språngmars till sydligare breddgrader. Hur som hellst så blir det ljusare och trevligare ute. I går kväll halkade jag mig fram genom gatorna spänd som en fiolsträng av rädsla att halka och slå mig halvt fördärvad. Nu när snön har kommit så får den gärna fortsätta komma. Kanske jag kan få mig en djupsnöritt i ramsele nästa vecka, om det nu har snöat där?

Eller vad säger ni, kanske vi ska dra i hop ett gäng och åka upp på en långtur framöver?

Kommentarer
Postat av: Maggie

Vart har du lagt halkskyddet för skor då?? Uscha på Dig, fram med dom nu.....



Jag har lagt om nu, när jag for in i garaget var det lite tendens till snö i luften, när jag rullade ut bilen med nya däck vara det vitt på backen, Det är tajming det....

2008-10-30 @ 09:55:21
Postat av: lotta

oooh hjälp! snö. nej nej

2008-10-30 @ 12:20:12
Postat av: Madde

Ja, det är så härligt! Jag hänger med, ABSOLUT!

2008-10-30 @ 17:30:51
Postat av: Linda&Ebba

Ha en trevlig helg Siw! Krama om dina nära och kära =)

2008-10-31 @ 01:29:51
URL: http://www.hundenebba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0